Regler

Nu ska de bli lite ordning på torpet!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Johanna, nu har jag hittat hit igen, vad roligt att du börjat blogga här igen. Mycket bra lista, tror vi ska anamma några av de där reglerna här hemma också ;). Kram lina

2012-01-11 @ 13:51:36
URL: http://linalive.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Bra lista där!!... Tror man behöver lite regler för att få struktur och jobba åt samma håll :-) ... hahah... det var riktigt att vi firar 11 år.. haha...



Stora kramar!

2012-01-11 @ 21:11:37
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/
Postat av: Hanna Z - Mamma till Elliot

Vilken bra lista! :)



Jamen fy ja då fattar jag. Hade Elliot haft ont hade vi ju självklart gett honom medicinen utan att tveka, även om det blev match av det varje gång. Nu har han ff inte visat att han har ont (idag har han vart rätt gnällig och väldigt ledsen till och från men vi tror det är tänderna, han biter på allt, dregglet forsar och han pillar i munnen med fingrarna..). Sen är det ju så mkt enklare när dom är äldre och man kan prata till dom på ett helt annat sätt. Elliot fattar nästan allt vi säger men det är ju lite svårt att få honom att förstå att nåt som smakar pyton är bra, haha. Nästa vecka ska vi till vårdcentralen och se om det blivit bättre!

Vi bor på en ö i Södra Skärgården.. Bor du med i Gbg?

2012-01-11 @ 21:40:47
URL: http://hannaz.se
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Bra lista. En sån kanske vi skulle införa här hemma...

2012-01-12 @ 08:25:34
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Cinnia

Wow! Vilken fin och påhittig lista, sådär ska jag och mina barn också göra (när dom föds, hehe...).

Bestämma hur man vill leva och jobba för att hålla det så, helt i min smak :D

Hörröööö, vet du vaaaad, jag HADE en regel på min lista som jag tog bort för att den såg så töntig ut i skrift, typ såhär;

Den största vardagslyxen för mig är att tillåta mig själv att vara den jag är varenda sekund på dygnet, glad, arg, sur, ledsen, högljudd, blyg, artig, grinig, lycklig. ALLT som gör att jag är jag och bara låta känslorna vara som dom är.

Säger lite om hur jag har levt innan och det säger mycket om hur jag vill leva nu :).

Idag ska jag flytta in. Alltså sova första natten.

Sitter hemma hos mamma och nästan lipar för att det känns så konstigt och ensamt att åka härifrån ;).

Puss puss & krya på dig!!

2012-01-12 @ 11:44:44
URL: http://cinnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0