Såklart..

God morgon!
Vaknade med illamående idag och bara för det börjar närma sig helg fick ja panik värre. Va är nu detta, ska ja bli sjuk- magsjuk? Jag vill så gärna att den här helgen ska gå i lås precis som jag planerat.
Men.. så kom ja på.. Såklart.. Jag börjar bli nervös, för fr.o.m. Det att barnen har lagt sig ikväll ska det fixas och donas. Har en beställning tills torsdag, sen måste jag skriva 50 innehållsdeklarationer till mina småkakor som ska säljas på söndag, sen är det att baka till marknaden. Räknade ut igår att det ska bli att få till 500 kakor!!! Sen är det pynt, bak o mat tills lördag. Å så är det ju städ och fram med advent på söndag. Så.. Såklart är det nerverna som spelar mig ett spratt, för efter en kopp lugnande te känns det bättre.
Nu ska ja bara pusta ut och sen kasta mig hejdlöst in i den här veckan.
Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Tina

Å vad är det för marknad på söndag? Jag har noll koll i min bubbla ;) kraaam

2011-11-22 @ 09:03:05
Postat av: Petralajnen!

PJUUUUUH!!!



du måste lova att yppa om du hör minsta lilla om att någon som kommer på lördagen ens känner någon som har magsjuka... Jag är så jäkla pisslivrädd att vi ska smittas bland alla :S



PUSS

2011-11-22 @ 11:07:32
Postat av: Malena

Har också kastat mig in i veckan! Kokar kolor för fulla muggar här inför helgens marknad!



Kram!

2011-11-22 @ 12:54:32
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Lena

Oj oj, tur att det inte är någon magsjuka! DET är inte roligt.

Ska du sälja på marknad ihelgen?

Vad spännande, synd att jag inte kan komma förbi!



Själv ska jag sälja tunnbröd, mycket inofficiellt, på en pyttemarknad.



Kramen!

2011-11-22 @ 20:39:33
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Full fräs, kul med mycket att göra.. Och orientalisk fest låter ju jätte party!!! Måste nån gång få smaka dina underbara kakor och bakverk, för de ser förbaskat goda ut :-).



Jag tror det blir 25 års fest för min del och sen blir det julpyssel i lägenheten och bikini inköp :-),,



Hoppas ni får en toppen helg och kan knappt vänta på alla party pics .. Kram

2011-11-24 @ 10:51:39
URL: http://photomemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0