Tassimo

När jag VANN (ja förlåt..jag måste fortfarande vara lite mallig..hehe) min fina utmärkelse på MammaBlogg galan var denna kaffemaskin från Tassimo ett utav de fina priserna.
Jag fick ha två fina vänner till hjälp när jag skulle kånka hem den här och tre påsar kaffe- men det är en annan historia.
Joel ääääälskar kaffet och dricker det varje morgon. Det går snabbt och enkelt och man väljer lätt om man vill ha cappucino, latte, te.. Den är inget jag brygger kaffe på om vi har kalas och ska ha en 12-15 koppar, men rekommenderas varmt för morgon och fika kaffet. Jag tycker det är väldigt bra att kunna brygga sg EN kopp och inte en hel kanna.


Kommentarer
Postat av: Petra

jo tack, i knoooow! När får man smaka? va va va???



;)

2011-05-24 @ 20:44:19
Postat av: Sofia

lite besviken att jag fortfarande inte fått smaka.. hmm ;) Närå, det är jag som ska kompensera dig för allt du gjort för mig den senaste tiden. Du är guld värt hjärtat!

2011-05-24 @ 22:02:24
URL: http://elfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0