Dagsformen

Jag sitter här hemma och är helt slut. Nu ska jag sova och imorgon ska jag börja peppa mig inför mammagalan som går av stapeln på fredag. Det ska bli hemskt kul att träffa alla, Lena framför allt. Sen på tisdag nästa vecka är det vårruset som kallar och mn träningsform är på botten pga all stress.

Nu har jag och min partner in crime öppnat vår nya blogg. Gå in och kolla.. Och vi behöver er hjälp med att länka till den, rekommendera oss och göra reklam.
Tänk på att bloggen är under uppbyggnad!!!

Välkommen hit!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej!



Har precis gått igenom den nya bloggen, åh, vad underbar!!!

Tror du jag är sugen på lite gött nu då? ;)



Imorgon är det äntligen dags...har packat för fullt här nu och det blev en FULL väska! ;)

Hihi!

Vi ses imorgon!



Kram!

2011-05-05 @ 12:55:47
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Erika

Den där bloggen hamnar inte under mina favoriter.. alldeles för farligt! Jag tänkte göra det lätt för mig på Veras ettårskalas och servera marängsviss som alla får ta själva men nu kanske jag tänker om.

kram

2011-05-05 @ 21:00:52
Postat av: Jennie

Som jag skrev inne i skafferiet - vilken vacker blogg! Reklamar gärna för er!



Ha det gôtt! Hoppas vi ses imorgon!

2011-05-06 @ 14:29:39
URL: http://borninagrasscottage.blogspot.com
Postat av: SOFIA

Vilken fin och inspireande bakblogg ni skapat.. Här kommer jag hitta många goa recept.. Kul att se dig i helgen!!



och hoppas resan hem går fin!!

KRAM!

2011-05-08 @ 14:08:00
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0