Underbara unge

Noah är helt underbar! Allt som kommer ur hans mun nu för tiden, oavsett om det är bra eller dåligt är så underbart att höra. Jag skrattar så åt hans sätt att prata.

Vi satt och läste ur en bok när telefonen ringde. Jag sprang ner och svarade och blev sedan kvar här nere så Joel tog läggningen.
Så efter ett tag ropar Noah;

- Mamma..kom nu så läser vi klart boken.
- Nää Noah..nu är det läggdax. Vi får läsa imorgon.

Jag hör en massa suck och en del tramp i golvet.

- Mamma..nu blir jag irriterad på dig. Nu kommer du hit.
- Nää Noah, nu får du släcka lampan.

Jag hör hur han släcker och ropar sen;

- Nu är jag väldigt arg på dig.

Hahaha jag var tvungen att skratta. Sen somnade han direkt.


Kommentarer
Postat av: MamaM

haha, vilken skön unge! Förstår att han blir arg om du inte läser klart sagan! ;) små barn som pratar är kanske det underbaraste som finns!!!

kram

2011-03-23 @ 22:06:32
URL: http://mamams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0