Stress stress

Jag är superstressad idag!!!

God Kväll!

Idag har hela min dag varit stressig. Och när jag skulle baka till ostbutiken förut, gjorde jag en sån där puckad grej att jag ställde plåten (de färdigbakade cupcakesen) på spisen och lyckas få på plattan. Efter en stund börjar de liksom ryka från cupcakesen och då har botten blitt helt bränd och luktar apa. *suck*
Sen skulle jag hinna göra helgens efterätt till bloggen, laga mat tills imorgon, förbereda dagisgrejjer, fylla i försäkringskassan lappen och verkligen komma ihåg den imorgon, städa toan som skulle städats för hundra år sen...
Ja ni hör själva. Och allt blir pannkaka när man stressar för mycket.
Har precis hällt i mig två koppar kaffe för att kunna vara vaken en stund till.
Tycker ni ska besöka min andra blogg om ni vill ha förslag på efterätt inför helgen.
Tjo!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, jag hade lyxen att komma iväg på en tjejweekend tors-söndag till Palma, ljuvligt var ordet och Palma rekommenderas! Vilken underbar somrig bild du lagt upp i det här inlägget förresten. Ha en fin helg. Kram

2011-06-17 @ 17:58:54
URL: http://linalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0