Trött

Bloggtrött. Jobbtrött. Trött på barnen... allmänt jäkla trött.
Bloggtrött eftersom jag inte tycker det finns någon tid till övers för att blogga längre. Barnen vill aldrig somna på kvällarna och när de väl har somnat ska man städa undan lite lätt och förbereda lunchlåda och annat inför morgondagen.
Jobbtrött för att de som inte haftsemster på jobbet är trötta och griniga. Hur kul är det?
Trött på barnen fr de aldrig någonsin lyssnar på sina föräldrar. Jag försöker verkligen lära dom A och O, vara en snäll men rättvis mamma..men FAN också, vad dom jobbar emot oss.

Just nu vill jag bara baka och pyssla med figurer i sockermassa. Mitt allra största intresse just nu. Men som jag knappt har tid till övers för heller.

Så..det måhända att det duggar lite ovisst mellan mina inlägg, men för en tid framöver får det bli så. Hoppas ni hänger med i alla fall.
Kram banan!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hmm, inge roligt att vara trött! =(

Hoppas det snart vänder och du blir pigg, Pigg, PIGG! ;)



Otroligt söta dekorationer du gjort, duktig du är!!!



Jag fortsätter och följer dig även fast du bloggar alltmer sällan, det vet du! I vått och torrt! ;)



Kram fina du!

2011-07-22 @ 16:31:13
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Jenny

Har hittat hit nyligen och jag måste säga att ditt inlägg träffade helt rätt. Känner igen mig precis. Hoppas det vänder för dig så du får tid över till det du vill. Själv så längtar jag tills hösten drar igång igen och min stora tjej börjar på förskola igen. Hon har så stort behov av rutiner och då blir det mindre tjat och gnat här hemma.

2011-07-29 @ 18:32:42
URL: http://bladahlia.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Har hittat hit nyligen och jag måste säga att ditt inlägg träffade helt rätt. Känner igen mig precis. Hoppas det vänder för dig så du får tid över till det du vill. Själv så längtar jag tills hösten drar igång igen och min stora tjej börjar på förskola igen. Hon har så stort behov av rutiner och då blir det mindre tjat och gnat här hemma.

2011-07-29 @ 18:33:32
URL: http://livetpahaga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0