Semesterlunk

Hej allihopa!!!
Sitter här ensammen..Eddie sover och Noah är med moster Jossan på utflykt. Semestern är halvvägs och jag har njutit varenda minut. Vi har haft massor av roligheter så jag har valt och inte hunnit prioritera bloggen.
Det har vart renovering av Noahs rum, heldag i Öresjö, Liseberg, nattbesök i Göteborg, barnfri helg på kusten med fina vänner, planering och ett genomförbart överraskingskalas. Så ni förstår att här har vart att göra...

Fortsätter resteradnde del av semestern på det här viset är det nog den bästa på länge...
Vad har ni för er? Jag har ju nte hunnit spana in era bloggar heller.

Det finns en uppsjö med bilder på min kamera och jag vet inte vilka jag ska börja visa. Vi får se vad som hamnar här framöver..jag prioriterar ju fortfarande semstern...

Kram på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Malena

Tittar in och lämnar en kram!

2011-07-07 @ 09:36:53
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0