Jag uppdaterar om veckan

Är nyss hemkommen från jobbet. Har slängt på dvdn med Solsidan och väntar in min älskling.
Joel har varit borta sedan tisdagsnatt. Han har varit på Mc-mässan i Stockholm och jobbat. Allt har gått bra här hemma. Jag har haft sällskap av systeryster och min fina Fia.
Dessutom har jag varit på IKEA. *visslar*
Eddie har fått ögoninfektion, så vi får väl se om det blir dagis imorgon.

Ang. inlägget nedan. Jag har bestämt mig, att vara irriterad löser aldrig några problem. Tack och hej leverpastej!

(Fan jag bara älskar avsnittet där Anna ska köpa barnvagn. Jag garvara sönder mig!!!!)

Kommentarer
Postat av: blomkattis



hej på dej



jag följer din blogg som jag sa till

dej här om dagen. visst är solsidan

bra jag tycker att man kan känna igen

sej själv. tack för bra läsning

ha det bra blomkattis

2011-01-30 @ 23:21:30
URL: http://blomkattis.blogspot.se
Postat av: Emma G

Jag har oxå varit på IKEA. När var du där? Vi var där i fredags.



Ja det avsnittet är ju så underbart!! Man får akta sig så man inte kommer hem med hela barnaffären.... Hahahaha



Hoppas Joel kom hem ordentligt och att han haft det bra!



Kram

2011-01-31 @ 00:55:32
URL: http://emmitas.blogg.se/
Postat av: sofia h

jag var på IKEA igår med.. hihi kompletterade lite =) Nej, är Eddie sjuk. Han kommer vara saknad på dagis idag! Puss

2011-01-31 @ 08:19:41
URL: http://elfia.blogg.se/
Postat av: M

Du gör rätt som släpper irritationen, d är inte värt att läggas någon energi på! Även om ja förstår precis vad du menar o d är verkligen inte lätt att bara strunta i alltid!



Hoppas Eddie piggar på sig!



Kramar

2011-01-31 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0