Ibland blir jag arg

Ibland vill jag bar ringa upp vissa människor, gå bananas i luren och fråga varför man duger ibland och ibland inte.
Jag vill alla väl och tycker att jag alltid försöker rå om folk så gott jag kan. Men ibland blir jag så trött när man inte kan få något tillbaka. Inte ens ett telefonsamtal, ett sms om att jag är saknad eller bara ett leende. Då vill jag spy på er.
Jag kan också glömma bort att svar ex på ett sms ibland, se att någon ringt men glömt ringa tillbaka...MEN..jag tycker verkligen jag brukar visa att jag tycker om och rår om människor och har dåligt samvete över när jag känner jag inte räcker till. Har ni?

Kommentarer
Postat av: Tina

Vi har lite tid denna veckan hur ser det ut för er? Men Joel jobbar hela dagarna eller?

Kram

2011-01-28 @ 21:09:10
Postat av: Stina

Jag känner igen det där. Mitt tips är att inte bry dig om dem o lägga all fokus på de som faktiskt svarar o vill umgås. Det har jag gjort o de har gett mig en mkt mindre telelista men med bättre utdelning!!!!.........

2011-01-28 @ 21:44:12
Postat av: Petra Bloggar

andas sweetheart



som jag har sagt förut, jag tror att folk gör så gott dem kan med att pyssla ihop träffar här och där vettu



kramis

2011-01-30 @ 19:21:25
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej!!!Hur gick det på Ikea?Hittade du det som du va ute efter?!Fattar inte hur fort en ledig helg kan gå....ja vill bara vara ledig och hemma hela tiden....tråkigt va?Gick jobbet bra?!Nu har väl även Joel kommit hem så ni kan mysa lite!!:)syns imorn puss

2011-01-30 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0