Full rulle

Idag slutade jag 15.00, vilket är ovanligt. Så jag passade på att följa med min fina vän Sofia hem efter dagishämtningen och käkade nygräddade våfflor.
Jag fick lite tid att smida planer med Fian, och jag hoppas att alla kan verställas.

Sen fick jag lyxen att åka och träna, medans barnen var kvar och levde rövare med Leon och Elsa. Joel fick hämta kidsen efter jobbet.
Nu sitter jag här fortfarande i träningskläderna och bara orkar inte gå ut i köket o laga mat till den där jäkla matlådan för imorgon. Finns det nåt tråkigare än att laga mat såhär sent för att sen inte äta upp den?

Veckan kommer rulla på i full fart och vi har som vanligt ett späckat schema. Tycker att kalendern börjar bli bokad flera månader framöver. Vad gör ni då bloggisar? Tell me...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0