Tips om hall

Idag har mina fina gullapor vart här och käkat kööörv määä brööö. Och sen fikade vi på det.
De e för goa, we love you so much!!

Har iaf en del energi som man kan göra någon nytta med. Joel e just nu på väg och köper sandpapper och färg och sen får man se vad som händer. =)
Pappa var här förut och hämtade ett litet skåp vi haft ståendes i hallen. Jag har stört mig på det ända sedan det hamnade där. Det är ett skåp man ska ha i ett barnrum, och vi har haft det fullproppat med vantar, mössor, extrakläder osv. Så nu åkte det ut.
Men vad hjälper det..för nu ligger alla kläder i en jättehög på golvet istället.
Har inte riktigt bestämt vad som ska vara där. Jag tror jag är ute efter en gammaldags klädhängare. Ni vet en såndär ståendes med snirkliga. Och så en spegel över elementet, som dessutom ska kläs med ett elementskydd. Och en jättestor kista för alla mössor mm.
Egentligen skulle det vara bra med en bänk eller pall för det små trollen och för de gamla pantertanterna som hälsar på ibland.
Vad har ni i era hallar? Hur ser de ut??

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi har haft två olika "bänkar" en med förvaring i (som man lyfte på locket) och en med korgar under men nu kör vi en hemskt ful byrå, optimal förvaring är vårt tråkiga ledord just nu, och bakom skjutdörrarna råder härligt kaos men det ser ju bara vi :).

2011-03-02 @ 21:18:28
URL: http://linalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0