tisdagkväll

Jag bläddrade i det senaste numret av PLAZA Interiör och blev helt förälskad i en svart  stående lykta i järnsmide från Olsson&Jensen. 
Ska åka till Götlabörg nästa vecka och ska kanske höra mig för hos Louise Interiör om hon kan ta hem den tills dess. Ja den här lyktan måste jag bara ha. MÅSTE.

Annars ska jag hänga vidare här i soffan med mina två tidningar, datorn och lite tv. Sambon är och kollar läget på bilen, den beter sig inte riktigt som vi vill. =) Och ett av två barn har nu somnat.
Vad gör ni? Berätta om allt möjligt.


Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

åh det ser jag fram emot (lite bakat) Jomenvisst, fast jag börjar ju klockan 06:00 också till 15:00, lite sovmorgon och ändå sluta klockan 15 hade varit perfa! ;-) SES!

2010-05-25 @ 21:21:14
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Petra bloggar

hej bejby! Det går inte att kommentera ditt inlägg.

Hmmm... jag har också funderat på tanten eftersom skylten är borta, men det kan hända att hon drar igång till sommaren igen (?)



Jag älskar allt, sockerjunkie delux vettu! ;-)



PUSS

2010-05-26 @ 18:39:15
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0