Lyx

Jag är sleten så det räcker efter igår. Det blev sent hos familjen T/L. Men va mysigt och roligt det var. Superb mat vill jag lova. Klyftpotatis, flärre och gorgonzolaost. Mm mm mmmmmmm.....
Barnen körde sitt race och höll sig vakna ända till 22.00 snåret. Sen var det dax för lite morotstårta och vuxenprat.
Vinglaset hann fyllas på några gånger och vi var inte hemma förrän strax innan ett. Men jag säger det igen; fasen va roligt det var. Vem bryr sig om att vara trött idag då? Barnen har precis däckat, båda två och jag ska sätta på en köpp kaffi och njuta på altanen. Inte för att det är så bra väder ute, för det är dt verkligen inte, utan för att det är lugnt och tyst. Så kan jag filosofera lite. Det kallas verkligen VARDAGSLYX!

Vad gör ni en klämmis som den här? Lediga? Jobbar?
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart man blir förkyld om man är ute o skrotar halva nätterna Ronald!!

Fast låter som om ni haft det hur bra som helst, så det var kanske värt det.



Jag vill också dricka vin, glas efter glas efter glas.........



PUSS

2010-05-14 @ 12:28:11
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Sandra

2010-05-14 @ 18:49:01
Postat av: Sandra

Tack själva underbara vänner!!!hade det i vart pga jobb så hade vi lätt kunnat suttit fram till gryning med våra vin glas:)så trevligt som vi hade ju!!kul att maten smakade.



Puss puss

2010-05-14 @ 18:51:31
Postat av: Lena

Vad härligt med vänner!!! Tror jag ska fixa mig en liknande kväll jag också! Haah!



Idag har vi varit ute och svängt...for till Uppsala där jag blev avsläppt hos en av mina bästa vänner, Caroline. Resten av familjen brummade vidare till Magnus pappa och fru.

Jag behövde vara utan barn en stund...



Blev en hel del shopping, yej!!!



Sen fick vi snabba oss hem då jag skulle jobba vid 16.

Nu är jag hemma och myser i soffan.



Kram kram!

2010-05-14 @ 19:48:25
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Emma G

Så trevligt ni verkar haft det!

Idag har jobbat , nån måste ju hålla blodlagren i schackt här i stan!

Iäll har vi varit hos min bror och grillat, det var god mat men kaos med barnen som vanligt!



När ska vi ses egentligen???!!!



Kram på dig Ronald ( Bra namn Emelie!)

2010-05-14 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0