Frajdej bejby

Frajdej bejby! It´s frajdej bejby.
Idag har jag hittat bordet/skrivbordet/sminkbordet..med stort B. (bord..hihi)
Nä, men det bord jag tänker ha i sovrummet till smycken, lite prydnadssaker och annat. Men jag fick inte köpa det idag, jag måste vänta till den 10 juni och vara där när affären öppnar, rusa in och tjinga det.
Och tro mig...SOM jag kommer tränga mig före och slå mig blodig över detta bord, för det va alldeles wunderbart.Har precis slått mig ner i söffa med ett glas rött och mätt efter en god middag (?) Nu knyter man ihop säcken med lite panacotta toppat med svenska jordgubbar. Värre kunde man ju ha det.
Hur står det till med er? Berätta!


Kommentarer
Postat av: Emma G

Vad är det för affär??

2010-05-28 @ 21:16:30
Postat av: Petra Bloggar

Ja vad är det för affär? hihI! KRAM

2010-05-28 @ 21:48:21
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Tina

Tror jag vet exakt vilken affär det är och jag kommer trängas med dig ;) Nejdå mitt sminkbord åkte precis ner i källarförådet då vi för tillfället inte har plats för det. Älskar det verkligen men ibland får man inse begränsningarna! Henrik hade nog gärna sålt det men icke sa nicke! Hoppas ni får en mysig fredagskväll.

Kraam

2010-05-28 @ 21:57:55
URL: http://stinsenprinsen.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad skoj att du hittat "ditt" bord!!! =)

Härligt när man finner rätt saker till sina platser där hemma!!!

Själv hittade jag den mest underbara vita kandelaber man kan tänka sig...kostade dock 1000:- så den kommer aldrig få bo här hemma. Måste, måste spara inför Thailandsresan nu! (Har jag inga pengar där eller bara lite så kommer jag ångra mig.)



Min kväll igår var heeeeelt underbar!

Drack champagne hos en tjej som bodde i en helt underbar lägenhet, gammalt hus, skyhögt i tak och gamla knarriga trägolv!

sedan underbara underbara SATC, du har ditt roliga framöfr dig! Många skratt!

Sedan blev det middag ute, kände mig ltie malplacerad men det var riktigt härligt att inte behöva ta hand om barnen! =)

LYX!



Idag blir det kalas och ikväll grillning med vänner här hemma. =)



vad ska ni hitta på?

Jobbar Joel idag också eller är det semester nu?



kra¨m!

2010-05-29 @ 06:57:15
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Petra bloggar

hihi isf ser du ut som en ekorre ;-)



PUss och tack detsamma!

2010-05-30 @ 14:16:07
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0