De kan bara bli bättre!?

Idag är en såndär riktig pissdag.
 Vaknade med ont i nacke/axelpartiet. (har haft problem med det sen läääänge tillbaka). Bråkade, eller ska jag säga diskuterade, med sambon. Hade verkligen inget tålamod med Noah på morgonen. Iväg till dagis och det blåser orkan så man fan inte kan andas när man är ute.
På hemvägen märker jag att Eddie har tappat sin trogne följeslagre Walter. (hans gosehund som jag döpt) Jag gick helt bananas och började stortjuta mitt på öppen gata. Gick ändå hemåt utan att leta efter hundskrället, och hade sån jävla tur att jag såg hunden ligga på gatan strax utanför vårt hus. TACK för att den inte blåst bort i orkanen. Just nu får han sig några omgångar av tvättmaskinen.

Kommer hem, ja just det ja.. VI HAR INGEN JÄVLA MAT HEMMA!!!! På med kläderna igen och åker iväg och handlar. Handlar alldeles för mycket. Kaffesuget har nått max och vi skyndar hemåt. Kokar kaffe, men måste mata Eddie först. Hinner inte dricka, kaffet blir kallt. Lägger Eddie, slänger kaffet, häller upp en ny kopp. Har äntligen slått mig till ro med dator, kaffe och två tidningar. Välter ut den sista kaffekoppen som är kvar över tidningarna, ja datorn klarade sig! Nu sitter jag här med puls 2000, inga tidningar, dom blev helt dyngsura och inget kaffe.
Jag är INTE att leka med idag. INTE.



Igår innan vi skulle äta bad jag Noah hämta ETT papper som han kunde måla på.

Jag; "Ta bara ett papper nu för vi ska äta vilken minut som helst."

Noah kommer tillbaka med hästebunten papper.

Jag; "MEn Noah..ett papper sa jag ju."

Noah; "Men mamma, det kan va bra att ha något papper extra."

Hihihii... (det e förresten Walter där i bakgrunden)


Kommentarer
Postat av: Emma G

Usch vilken start på dagen!



Nu sitter vi här några ensamma mammor medans männen roar sig med bowling och fest!

Det är väl bäst att röja iordning så man kan sedan kan slappa lite innan sängen väntar!



Kram

2010-05-07 @ 21:39:49
Postat av: Lena

Hej älskade vän!!!



Fasen vilken dålig dag!!! Min med!!!

Hade vi bott nära varandra hade jag traskat hem till dig och deppat med dig istället för själv här hemma. Har lyckats varit osams med hela familjen idag! suck

Har blåst även här och det är skitjobbigt!!!



Faan...



Hoppas din och min dag imorgon blir bra!!!



Kram på dig!!!

2010-05-07 @ 21:52:57
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

kramar om



Ida äre lörda!



PUss

2010-05-08 @ 13:34:10
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Emelie

Men pluttan då!!!

Ivars "Ninis" försvann i vintras och jag fick också ett bryt o började grina, fast jag gick helt bananas o ringde svärföräldrarna o tvingade ut dem i mörkret för att;* -"Ni tog med Ninisen ut fastän jag sa att ni inte fick ta med honom!!!!"*

Till slut hittade farmor o farfar honom sittandes på en brevlåda. Men de har iallafall börjat lyssna på mig lite bättre... =)

2010-05-09 @ 16:14:26
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0