Äntligen helg

Idag är det helg. Nä, jag vet att det inte e det, men för mig och J är det det. Vi har alltid vårat lilla mys och med lite "godare" mat på tisdagskvällar, eftersom han e ledig imorgon. Jag jobbar ju dock, men inte förrän kvällen.

Kidsen är inte som vanligt idag. Säkert nån jävla skitbacill som ligger där å gror. Noah deckade i soffan för en timme sen, och Eddie har gått omkring och grinat den senaste timmen. Eller så e jag bara världens tråkigaste morsa som inte gör nå´t kul med sina ungar. Ja det skulle väl också va ett alternativ. Nä jag ska inte ge mig själv dåligt samvete. Jag e den bästa mamman för mina barn. Pronto.
Men nu måste jag bara väcka min stora son, annars kommer han va uppe toksent ikväll.
So long..

Kommentarer
Postat av: Inger G

Tjena Tjolanta!! Du är bara bäst, så du vet det!! Har just hittat din blogg och den är också toppen! Ska göra "din" Fluffiga tårta i helgen. Hoppas den är lika god som du!!! Kramizar!

2010-05-12 @ 12:23:28
Postat av: Emelie

Hola hottie!!!



Vi har också en skitbacill grande!! Ivar sov middag mellan 12.30 och 16.30, han var helt död efter våran lilla utflykt(det var jag med...), förutom att vi är trötta håller vi på att snorar ihjäl oss, så förbannat dryyyygt.



Höll förresten på att krocka idag, en kärring kastade sig ut framför mig i en rondell och som vanligt gick jag bananas och började tuta o vifta fuck, fuck, fuck, fuck, fuck UUUUUUU för hela Mora. Men man blir extra arg när man har bilen full i kids, eller hur?? Har du ens körkort Ronald??



Tänk vad lite man vet.



Puss o slutsvammlat.

2010-05-12 @ 20:26:18
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0