Härliga Tisdag

Härliga Tisdag!
Ja det är väl så man bör tänka när man slår upp ögonen, och solens strålar letar sig igenom den håliga rullgardinen redan klocka 06.30.
Idag ska bli en bra dag. Så bör man tänka varenda dag och sedan göra det bästa av det som dagen erbjuder.
Klokt, vuxet och jävligt posetivt.
Än så länge har dagen erbjudit en kanonfrukost, en härlig långpromenad med en fin vän och snart en kaffe på den soliga altanen.
Men i en härlig dag borde det också ingå friska och glada (ja inte nödvändigtvis glada då, men i alla fall friska) barn. Och det gör det INTE idag. Eddie är fortfarande dålig och bara gråter och sover. Och Noah är inte glad.
Men man kan inte få allt, och jag har tur som har fina barn överhuvudtaget, så dagen fortsätter och vara härlig ändå.
Ska plocka lite påskris sen hade jag tänkt, och ikväll ska jag ta itu med en make-over plan för hemmet. Vad ska ni göra på denna härliga dag? Kom igen, ge mig minst 3 saker som varit härligt, eller kommer bli härligt idag.
Kram


Kommentarer
Postat av: Lena

Haft främmande av två kompisar idag!



1. Solen skiiiiiner!!! och värmer!!!

2. Tuva-Li är frisk och har varit på förskolan och gjort av med massor av energi! Hon var så glad när jag hämtade henne! =)

3. Jag känner mig full av energi och är rent allmänt väldigt glad idag!!! =)



kram!

2010-03-16 @ 15:34:38
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Emma G

Hej!

Solen skiner och isen på vägarna smälter mer och mer!



Jag hade en skön sovmorgon. (även om Felipe väckte oss 3.45 inatt...)



Fick besök på jobbet av mina underbara pojkar!



Kram

2010-03-16 @ 22:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0