Bästkusten

När vi är på bästkusten mår alla bra ända ner i själen. Salta bad, glass, vackra vyer, spana på djur med kikaren, att få snickra hur mycket man vill och så morfar såklart.

Jag önskar verkligen att få ha ett litet smultronställe som pappas stuga om några år, ett par tiotal? Där man bara kan vara och ta till sig det där lugna. Jag njuter varenda sekund. Nu kan man ju börja spara till det då, eftersom jag inte kom in på högskolan utan får slava på jobbet igen om några veckor. Det har gett mig ångest för hela hösten/vintern och våren 2011.


Noah med sin älskade morfar.

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Vad trist att du inte kom in :-( Låt inte det hänga som ett tungt moln över dig, släpp det för tillfället- okej! styrke kram



Har han stuga på Ulvön? gissar (tänkte eftersom ni är i ljungskile :-))



KRAMAR

2010-07-19 @ 18:03:12
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Lena

Vilka goa ungar du har!!! Såååå söta!!!



Vilket härligt ställe ni verkar vara på!



kram!

2010-07-19 @ 22:27:07
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Emma G

Så tråkigt att du inte kom in när du kämpat så och så gärna vill detta! Kramar till dig!

2010-07-27 @ 23:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0