Vad vill ni få ut av året?

I år vill jag göra MASSA med saker. Hoppas vi har snälla vänner som mer än gärna hänger här och hjälper till. Vi kompenserar såklart med dricka och mat. Anmäl er nu till följande!! =)

- Planera och hjälpa till att få någon sorts form på trädgården.
- Få ordning på hallen.
- Åka till Sälen.
- Åka till Öland. (fastän det e ju redan bestämt!)
- Ha massa roliga tillställningar och fester här hemma. Jag har massa av ideér. Och endel är utan barn.
- Planera in och BOKA en långweekend att bara gotta runt.
- Sälja massa prylar på Loppis.
- Riva bort tapeten i vårat sovrum en dag när Joel inte e hemma. =)

Jag vill verkligen umgås mera med våra vänner och skaffa många fina minnen (och kort) man kan drömma tillbaka till.


Kommentarer
Postat av: Lena

Jo, det finns massor man vill göra och få gjort detta år!

Har lite planer för detta år, får se vad som är möjligt att genomföra! Vi börjar med att få bebisen och då startar mitt nya år! =)

Vi funderar också på att åka till Öland med kompisar men det kan nog vara rätt kört att få tag i en stuga nu...får se hur det blir! =)



Jo, jag tycker också att det räcker med snö nu! Det är superfint och mysigt men låt det som kommit ligga och låt oss slippa nån mer nederbörd!!! Skitjobbigt och blött när det snöar...det gillar jag inte! ;)

Rätt bökigt att ta sig fram nu också tjock som jag är och med den foglossning jag har är det inte roligt att halka till.

Men snart är det över!!! =)

Har ju datum 1 februari så nu är det nedräkning, bebisen är vräkt och har en månad på sig att flytta! ;)



Jag har städat undan det mesta av julen redan, gjorde jag på nyårsdagen! =)

Var lite less och passade på medan maken fortfarande är ledig. Tuva-Li fyller år den 17:e också och då vill jag inte ha ett spår kvar av julen! Det enda som står kvar är alla stakar och stjärnor i fönstren men det dröjer nog bara en vecka så försvinner dem också!



Åh, vad trist att åka och jobba! Skulle jag inte vara ett dugg sugen på...hoppas det kändes bättre när du kom på plats iaf!



Hoppas allt är bra med dig och de dina!



Kram!



2010-01-03 @ 19:14:21
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Emma G

Pablo anmäler sig till att riva ner tapeten när inte Joel är hemma, fester utan barn och sälja prylar på loppis.



Jag vill vara med och planera trädgården, fester med och utan barn och sälja på loppis!

2010-01-03 @ 20:20:26
Postat av: Helena

Hallojsan!!!

Vi anmäler oss direkt till loppisen och till alla fester!!!!Öland såklart, ska bli intressant och se hur det slutar, den där långweekend är vi oxå sugna på fast ni hade kanske tänkt åka själva!!!

Pussa alla!

2010-01-05 @ 10:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0