Tur två till sjukuset

Ibland vill man bara dra täcket över huvudet och komma fram när läget känns ok ibland. Håller ni inte med? Precis så har det kännts idag. Kalla mig negativ om ni vill, jag tar det.
Var på BVC med prutten idag. Han hade gått ner i vikt sen sist vi vägde honom, då var det bara 2 veckor sen! Och sen så sa läkaren där att hans lungor inte lät bra. SÅ jag fick en akutremiss till sjukhuset. Jag bara stod där som ett stort frågetecken. Jaha..
Jag började störtlipa i bilen när jag körde hem till Joels mamma för att lämna av Noah. Fan, fan, fan. Jag bara orkar inte!

Sedan tog det bara sååå lång tid på barnavdelningen. Lite undersökning, lite prover. Hur som helst så sa läkaren där att hon trodde på en långvarig infektion typ. Ja mer än så sa hon inte. Känns också sådär..jaha?! Vi skulle köra på som vanligt med vanlig mat, se vad proverna säger och sedan utgå från det. Jaha?
Jag vet inte om jag blev så mycket klokare, men vi får kämpa på med att försöka få han upp i vikt och så hoppas jag man kan "hitta" något på proverna.

Musten går typ ur en efter en sn här dag, så nu ska jag snabbblogga lite och sen somna i soffan tror jag. Hur har eran måndag vart?

Kommentarer
Postat av: Lena

Uscha vännen!!!

Inte lätt för er!!! Stackars liten som bara går ner också! =(



Hoppas, hoppas det ordnar sig för er snart!



Kram!

2010-01-26 @ 20:36:36
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Emma G

Stackars lille Eddie! Att de inte hittar något fel på honom är ju sjukt! Hoppas proverna ger svar!!!!

2010-01-26 @ 23:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0