Sjukstuga

Noah ropade på mig inatt; "Maaaamaaaa...Jag har kissat i sängen."
Ååå snark va jobbigt tänkte jag och lufsade dit. När jag tände lampan i hans rum var sängen full med spy! Å ännu roligare!! Hade han inte känt att han spytt? Jag hade i alla fall inte hört något.
Så det var bara ner i tvättstugan och stuva in alla lakan, bäddmadrass ..hela fadderullan. Sen kräktes han bara en gång till och lyckades med min hjälp i alla fall träffa hinken.

Idag har han inte haft någon tendens till att lägga någon mer spya, men han har dock skyhög feber. Men duktig som han är så drack han en skvätt alvedon förut. Det märks att han börjar bli stor!
Så nu ligger han helt avdeckad i våran säng, och lillprutten har också sovit ett slag. Å här sitter jag i all skit mitt i köket och bara längtar efter sambon min. Vi "firade" 5 år igår. Jag skickade blommor till hans jobb, lite romantisk får man väl vara. Sen kom han hem med blommor å en liten present till mig. =)

Jaha..vi skulle haft vänner över ikväll, men dom får ju hålla sig hemma nu.  Så det får väl bli det vanliga soffhänget med något gött att äta.Va ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Helena

halloj!

Hade verkligen sett fram emot en kväll hemma hos er!!Men är tacksam för att han spydde innan vi hann träffas den här gången;)

Stackars liten, Harry pratar om Noah och Eddie hela tiden!

Vi får väl ta det en annan gång antar jag!

Pussar och kramar från oss!!!

2010-01-29 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0