ingen ork

Hade tänkt blogga en massa idag, men nääää ää.... Jag mår fan illa. Ska nog skita i allt och gå och lägga mig. Tänk om magsjukan gör comeback? När jag hämtade Noah på dagis idag satt det en lapp på dörren om att magsjukan hade börjat gå, så jag sa att vi blir hemma hela den är veckan. *håller tummarna jävligt hårt att Noah inte blev smittad idag och spyr här inatt*

Så sorry..
Avslutar men helt underbar kommentar jag fick av Noah idag när jag hämtade han och höll på ta på han kläder. Han tog en lock i mitt hår och så sa han;

-"Mamma."
- "Mmm.."
-" Du har så fint hår."

=)

Kommentarer
Postat av: Edyta

Hoppas ni klarar er:) Usch och fy för magsjuka. Kul att du kikade i min blogg.



Edyta

2010-01-19 @ 21:20:07
Postat av: Lena

Hoppas ni friskar på er snart! Men det brukar ju en tid efter magsjuka att må bättre och få tillbaka aptit...=/



Tack tack! Ja, stora tjejen nu! Förstår inte hur hon kunnat bli 3 år?! förvånad

Näe, inte fatboy...kollade på dem först men de är så dyra. Dessa hittade vi på CityGross här i Gävle. Kostade 599:-/st.

Men dessa var visningsexemplar så vi fick dem för halva priset, därav köpet av två! =)

Var så bra för man kan ta bort överdraget och tvätta dem så nu är dem som nya igen! =)



Jag är jättenervös inför förlossning...har kommit på vad det är exakt jag ska gå igenom. Men jag vill gärna att han kommer nu! Vill bebismysa ju! ;)

Jag hoppas du har rätt om att han kommer till helgen, vore skoj att få börja leva lite igen! NU väntar jag bara...=)



Kram kram!

2010-01-20 @ 09:59:49
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0