Dag 1

Ghhhaaa.. illamående, svettningar och en gungande säng, det var så jag vaknade i morse. Jag klev upp ur sängen och tänkte gå ner med Joel och barnen, med vända lika fort och damp ner tillbaka i sängen.
Så bakis har jag inte varit sedan Jesus gick i kortbyxor.

Funderade ändå över hur full jag kunde vart igår. Så farligt var det nog inte, det var nog bara för jag inte åt så mycket. Men när Joel berättade för mig att glasen jag diskade inatt fortfarande var smutsiga och att han fått diska om dem, hehehe..då förstod jag ändå att det vart liiite för mycket. Men vad gör det om hundra år liksom?

Tog en sväng ut och tittade till familjen H/H, där det visade sig att frun i huset inte hämtat sig från igår och fortfarande sov. Hehe..
Sen har det bara varit slappt och nyss så flottade vi i oss en pöse från Mc D. Nu är det ostbågar som gäller.


Pigga och glada idag!

Varken barnen eller vi var i form idag. Eddie har tom feber. =(

Finfina burken vi fick av E och P igår, full med godis då, nu tom.

Vackra lyktor från H & H, tack!

Sötaste blomman från S & F, med ett glittrigt kort, varav glitter va kvällens tema.


Kommentarer
Postat av: Emma G

Tycker du ser oförskämt fräsch ut på första kortet! (Kanske inte på det senare...)

2010-01-01 @ 21:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0