Våren vart är du?

Jojo, tacka vet jag snö..jag älskar´t! MEN...nu skulle det vara härligt om det kunde börja bli några grader varmare å töa lite, så vi kan öppna famnen för våren. Vädret är ju lite av de sjukaste laget kan jag tycka. Man får skotta sig från ytterdörren till bilen, skotta fram bilen och sen skotta runt bilen för att komma ner för garageinfarten och sen får man liksom hoppas att plogen hinner hit så man överhuvudtaget kan ge sig ut på vägen för att komma till jobbet.
 Ååå älskade våren, vart är du? Superhärligt när solen värmer lite, bara en tjockare tröja på, inga vinterkläder att mecka med, ungarna vill vara ute mer, grönska, krokus,lukten av grus.. jag kan komma på hur mycket som helst med våren.
Vad tycker ni är bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0