FaktaNoah

Idag när vi satt och åt lite mellanmål under tystnad (ja tro det eller ej!), frågar Noah helt plötsligt.

- "Vart kommer bebisen ut?"

Öhhh...öhh... helvete Johanna kom på nå´t bra. Va fan, hur ärlig ska jag vara?

Jag;

- "Öhhh..jo alltså..öhh.."

- "Mamma..jag frågade något hallåååå", fortsätter han.

Sen går han av stolen och går fram till mig och pekarmellan mina ben.

- "Där kommer bebisen ut och det gör ont."

Jag vet inte vad jag ska säga. För första gången sen Noah föddes har han sagt något som gjort mig helt stum.
Vart har han fått det ifrån?

Sötsnöre där.

Kommentarer
Postat av: Tina

Barn är inte så dumma som man tror ;0) Söta är de iaf! Lät som ni haft en mysig hemmakväll. Samma är det här, inte många knop inte!

2010-02-26 @ 21:25:15
URL: http://stinsenprinsen.blogg.se/
Postat av: Ullis

Berätta bara det han frågar, det brukar räcka. De små liven lär sig mycket när de tittar på barnprogram, både bra och dåligt. I detta fallet var det ju något bra.

2010-02-26 @ 23:24:48
Postat av: Emma G

Hörde att han umgicks med pablo i veckan, kanske kom frågan från honom...

2010-02-27 @ 00:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0