Joels fel alltihop

Jag blir alltid så irriterad på Joel när han tar med hela ketchupflaskan till jobbet och glömmer den där. Fan va jag svär när jag ska käka köttfärsåsen och så finns de ingen ketchup. Då kan jag inte äta. Har tänkt flera gånger att köpa en till så att det alltid finns i kylen, men glömmer det hela tiden.
Så häromdagen sa jag till han att "låt ketchupen vara", ta med i en burk istället. Men såklart har vi inga små burkar för dresingar, sås osv.
Då var jag ju tvungen att beställa några fina från Rice hos Broarne. Och då visade det sig att dom hade rea på Greengate muggarna jag länge velat ha, men som alltid varit slut i affären nere i stan och på nätet. Så nu är det Joels fel att jag klickade hem några såna med. ;)

(Fan nu gick de inte att klistra in bilderna jag skulle visa. Men de var väldigt pastelliga färger på burkarna och Greengatemuggarna är grå med vita prickar.)

Kommentarer
Postat av: Emma G

Är det rea på mina muggar alltså ??? Måste kolla direkt!

2010-08-23 @ 16:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0