Påskladdar

Något som verkligen får mig på bra humör och som konstigt nog ger mig massa energi är att Joel hämtar våra tapeter på lunchen... (stackarn tänker ni, ska han inte ens få lunch..men va fan, jag får fan aldrig sitta ner och äta varm mat, om ens mat överhuvudtaget och har inte kunnat det på typ 1 år, så nog e de inte synd om han inte!)
och under trappan hemma ligger panelen nu och bara skriker; SÄTT UPP MIG; SÄTT UPP MIG!
Jag kan verkligen höra hur ivrig den är för att få komma upp på väggarna.

Jag är som sagt inte mycket övers till påsk och pynt, men de här lilla ägget kunde jag inte bara motstå. Och jag kommer nog ha framme de hela tiden och inte bara nu i helgen. Bredvid står Noahs underbara lilla påskkyckling från dagis. Smälter man inte så säg...


Psst..glöm inte bort att det är 1 april idag..April, april din dumma sill.


Kommentarer
Postat av: Lena

Jorå, magen blir bättre och bättre igen. Ska verkligen lägga om kosten så jag slipper få sådär ont.



Jag är också trött idag, men jag jobbade inte som du igår...jag är bara trött ändå.

Tråkigt för dig att få slita på jobbet. Har själv jobbat extra i många år på både ica och konsum så jag vet exakt hur storhelger känns! =(

För min trötthet så är det kanske solens frånvaro som gjort att mitt energiförråd tagit slut?!

Idag regnar det här, positivt då snön försvinner fortare! =)



Underbar kyckling Noah gjort! Barnens pyssel gör mig glad!

Vad kul med nya trapeter och panel, nu har ni lite att göra efter alla 3-årskalas då! ;)



Vi åker imorgonbitti. Ska faktiskt bli skönt att åka bort en stund...så känns det nu i alla fall! =)



Ha en skön påsk!!! Kram!!!



2010-04-01 @ 12:34:33
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

hahaha du är för jäkla rolig du! Vet du en sak till? det är lång ledigt nu! Eventuellt så kan jag och barnen hälsa på er på söndag men om du vill kan vi ta det på måndag! Nu kommer du itne undan OKEJ!



Men du! Pigtittaren kommer att få bo i källaren eller så säljer jag den på blocket, vill du han så säg till okej! :-)



PUSSAR

2010-04-01 @ 18:38:29
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0