Summering

Åååå vilken spännande film. Jag väntar redan på den sista delen, någon som vet när den kommer? Svensk film när den är som bäst säger jag bara. Såg trailern till Snabba Cash och den verkar också toppenbra. Mer bra svensk film åt folket!

Hur som helst... idag har jag inte gjort många knop. Fick ligga en stund längre och sova. Känner mig som ett vrak. Men man är ju ändå morsan i huset liksom. Tvätten viker inte sig själv och maten lägger sig inte själv på tallriken. Fick ihop en sjujedamej så god lasange. Noah åt en bit, hur ska man ta den responsen?

Fick påtat litegranna i garaget och pyntade i ordning lite här utanför dörren. Sen åkte jag ju iväg på bio och mådde mycket bättre. Så en timme in i filmen började jag frysa som sjuttan, men var ändå rykande het. Shit, feber?
Termometern visade inget onormalt, men jag ska ta en alvedon och bädda ner mig...när Efterlyst är slut. Egentligen vill jag inte se på det programmet för jag blir bara nojjig och vill knappt gå utanför dörren. Fan, folk är ju inte kloka nu för tiden. Som jag sa till Joel; man ska fan va nöjd om man har trevliga grannar.


Kommentarer
Postat av: sofia

vi har också ätit lasagne idag. Min "svärmor" har ätit lasagne idag och min svärmors syster. är det nått som går?

2009-09-23 @ 21:57:21
URL: http://sofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Helena

Kan inte jag få det receptet på lasagnen för jag tänkte bjuda på det på kalaset för släkten! Tänkte att det är lätt att förbereda och sen bara värma dagen efter!

Jag både gillar och hatar att ha kalas! Älskar att få alla samlade och att man kan prata med alla, samtidigt som det är ett enda stressigt kaos den dagen!

pussgurka!

2009-09-24 @ 16:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0