Seg i starten

Syrran är här en stund. Vi försöker underhålla barnen så gott det går. Det blir lekparken lite senare. Sen ikväll ska jag på föräldramöte och höra om hur Noah beter sig på dagis. Jag har fått höra att det är han som styr och ställer. =)
Fick köpt lite vit sprayfärg förut, så jag ska göra färdigt den stora tavelramen, en korg och spegeln senare ikväll. Så det blir en lugn start på den ack så stressiga veckan.
Måste börja förbereda inför helgens bravader också. Min underbara Mia kommer äntligen hit från göteborg och jag längtar så det gör ont i kroppen!
Hur har ni startat den här veckan?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad redig du är! Själv har jag inte kommit långt, ligger fortfarande i soffan och är otrolig seg efter helgen =) Men va roligt det va!! Det gjorde Sofia o Fredik bra! ta hand om er kram Jennie

2009-09-14 @ 12:05:50
Postat av: *Sofie*

Tack!!!

Din blogg är med mysig och så söt liten kille du har=)

2009-09-14 @ 18:50:14
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0