SATC

Sitter och tittar på Sex an the City- the movie. Ååå gud vad jag ÄLSKAR den filmen. Den gör mig glad, förälskad, ledsen och tankspridd.
Längtar så tills film nr två har premiär. Då ska jag sitta med mina närmaste tjejkompisar och leva mig in i Carries värld. Jag hoppas verkligen att hon håller fast i Mr. Big. He´s her lobster! (som Phoebe Buffay säger i Vänner)
Man känner verkligen igen sig i karaktärernas problem och tankar. Jag tror att det som får oss att älska den här filmen är för att den är så jäkla ärlig. Att det inte alltid går som planerat och att det inte alltid blir lyckliga slut. Det är ingen saga, det är det verkliga livet.
Nu ska jag fortsätta böla.

Sarah Jessica Parker as Carrie looks shocked, but Cynthia Nixon's Miranda doesn't seem at all surprised - people are dying to find out what happens in 'Sex and the City 2.'
Bild från den kommande filmen. Bilden är lånad från http://www.nydailynews.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0