Nu ska du bajsa på pottan

Idag är en såndär riktig fixardag.  Jag och Sofia har varit och handlat. Tur att hon var med, hur hade jag annars klarat mig med barnvagn och kundvagn?
Sen har jag vikt tvätt, torkat ur kylskåpet ( så trist, men fan så nödvändigt), bakat muffins, sorterat skräp, vattnat blommor och verkligen skurat och gjort rent den där stinkande överjävliga blöjhinken. Ni som inte har barn ni förstår nog inte hur illa det luktar med sånadär hinkar och hur (trots att man har påse) skit som fastnar i locket. Ja, jag kanske pressar ner en å annan blöja too mutch... Så nu känns det helt ok att stoppa ner en blöja där igen. Vad jag längtar tills barnen är blöjfria. Noah bara vägrar lära sig gå på pottan eller toa. Han vägrar ju byta blöja, men pottfanskapet ska han dock inte prova, nejdå..
Tänk när man bara kan hiva ut blöjhinken och skötbordet som bara är i vägen och tar plats. Och alla blöjor som man sparar in pengar på. Nä ikväll är det hårt mot hårt som gåller, pottan here we come..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0