Natti kl 21

Sitter i köket och uppdaterar mig genom era bloggar, medans Joel lagar mat tills imorgon. Har svårt att andas, känns det som i alla fall. Sen om jag har det eller inte, är en annan femma. Jag vet att när man har ångest så ska man undvika koffein, sprit, fett och sötsaker..ghhha!!!! Ja det är bara gilla läget. Imorgon är det havregrynsgröt och sallad som gäller.

Nä nu ska jag för en gångs skull lägga mig i tid och titta i en tidning innan jag somnar. När gjorde man det sist?
Vi höres.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men gumman!!!

Nu blir jag orolig!! Jag har ju själv panikångest , ibland mindre ibland flera ggr dagligen. Har du pratat med någon? Man blir inte "knäpp-stämplad" Det är ju att du är stressad o på väg att bli utbränd...

Det finns medicin - serotnin höjande som faktiskt hjälper!!

Ring husläkaren!!

Kram o sköt om dig!!



Jeanette

2009-09-06 @ 21:23:14
URL: http://alltoingetmedjeanette.blogspot.com
Postat av: Åsa

Finns det något jag kan göra för dig? Kramar

orkar du med en liten träff imorgon måntro?

2009-09-06 @ 21:29:37
Postat av: Therese Mc Donald

Hej!



Hoppas du mår bättre..



Reflekterade över en sak som du skrev - att man skall undvika fet mat, godis samt alkohol vid ångest.

Ett gott råd är att Alltid undvika detta i mesta möjliga mån. Dels mår man bättre, blir lättare och får andra positiva fördelar..

Så kör på detta ett tag vännen så skall du se att det lindrar ngt. Lördagsgodis tillsammans med barnen bara..

Kram kram

2009-09-07 @ 11:34:19
URL: http://www.mama.nu/blogg/thereses-blogg/
Postat av: Sari

Förstår.. det där känner jag till alldeles för väl. Men att träna, springa, gå, yoga m.m. kan hjälpa lite. Samt seratoninhöjande med.

KRAM

2009-09-07 @ 18:25:59
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0