När det begav sig

Kräftskiva stod högst upp på listan igår kväll. Så mycket till kräfter vet jag inte om någon åt, det var mest räkor... men Mmmm vad gött det var och jisses vilket party det blev. Det fanns sånghäfte, hattar, bål, tipspromenad och en jädrans massa dricka.
Presenten jag gav bort bestod av en korg med små burkar med rosa och svart strössel, the och pumpor. Lagom höstaktigt!
Värdparet hade verkligen en underhållande fest och det tackar vi så mycket för! Men seriöst Fredrik, din jävla Svenne banan låt har satt djupa spår i hjärnan på mig. Vem fan lyssnar på sån S K I T ! =)
Vi tog taxi runt 23 någongång och fortsatte på ett annat dansgolv. Sen tog vi den klassiska kebaben och åkte hem.
Slutet gott, allting gott.


Värdparet Sofia och Fredrik.

Underbara Sofia.

Tipspromenad i buskarna.

Mumma!! Underbar chokladkräm på kladdkaka. Recept kommer!


En liten Stina hittade jag i slutet utav kvällen. Underbart att prata med henne.

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack för igår vännen=) Får ses snart igen och bara snacka skit tycker jag. Med eller utan alkohol spelar ingen roll!!! Puss och ha en mysig bakis söndag med dina prinsar=)

2009-09-13 @ 16:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0