Näää ää

Jag är helt slut. Kroppen är så trött att jag har ont. Noah har kört sönder mig idag och u står han i trappen och vill inte sova. *pust* Jag är helt grinfärdig.
Vi har haft lite kalas och jag har preci plockat undan efter det. Ska ordna med några få detaljer inför imorgon.
Och angående imorgon är det fler som hört av sig och ska komma sent eller inte alls. Fan jag tror jag styr av alltihopa för jag e inte alls på humör.
Nä nu ska jag inta ryggläge i soffan och se färdigt Idol, och sen invänta Dirty Dancing som går på ettan ikväll för att hedra Patrick Swayze.
Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Kalas..?? fina saker, goa folk, härligt umgänge..?? Inte på humör? Ärligt? Varför?

2009-09-18 @ 23:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0