Kallt? Inte om du frågar mig

Det är freeeezing här inne. Jag har tröja och filt och de största av duntofflor på mig. Ljusen är tända, men det är bara råkallt här. Mitt fel visserligen. Jag har vart så envis med att inte sätta på värmen. Äsch, det är ingen fara har jag sagt. Lite kallt om fötterna, men det gå allt.
Så igårkväll när vi tittade på film huttrade jag så jag hoppade. Joel frågade än en gång om det inte var dax att sätta på värmen. 1 Oktober går jag med på det... då är hösten här, då är det ok med värme inomhus.
Hösten kom ju för längesedan, men envis som jag är ska jag huttra tills på torsdagmorgon. =)


Kommer ni ihåg dessa bamsingtofflorna? De värmer mig just nu. Inte vidare snygga, men varma och sköna och det är just det som behövs nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0