Gränssättning

Har precis kommit hem från en föreläsning som handlade om barn. Det var måga tänkvärda ord, om man ändå hade de i huvudet hela tiden när man är mitt uppi allt kaos. Jag ska försöka så gott jag kan med mitt nya tänkande. Att var en lite mer flummig föräldrer, som inte alltid oroar sig för allting och inte altid tillfredställer mina barn till max.
Jag ska bara var mig själv, och inte en mamma som strävar efter att vara en perfekt föräldrer.
Hur känner ni med uppfostran och gränssättningar?
Man kanske måste tänja på sina gränser lite..

Kommentarer
Postat av: Emma

Tänkter mycket på det där just nu inför kommande barn. Jag vet ju inte ens hur jag är som morsa fast man hoppas ju att man är på ett visst sätt...ja, en får väl se hur man blir som morsa! Jag hoppas inte att jag oroar mig för mycket, eftersom jag alltid gör det i vanliga fall...men det är väl lättare sagt än gjort, eller hur?

/Emma

2009-09-14 @ 20:04:53
URL: http://lulockballon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0