Gjäsklippning

Jag var ute med Noah och klippte gräset förut. Vi har en såndär handjagare, det var jag som ville ha det eftersom jag skulle vara så miljövänlig och för att vi inte har så stor tomt. Hur som helst.. gräset är hujedamej så högt, dessutom var det lite vått så klipparen satte ju sig rätt ner i gräset och man kom ingenstans. Jag slet som ett djur och Noah gick efter och krattade. Så kom gjannen.. Tänk er en liten kille som inte kan prata rent och ser sådär riktgit söt och busig ut.

Gjannen:
- Har du en såndär gammal gjääskippare?

Jag: (som har kört fast i värsta mossgojset)
- Mmm..

Gjannen:
- Den vejkar sönder för gjäset är fortfarande högt.


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

HAHAHHAAHA! helt underbar kommentar!!!

2009-09-11 @ 19:48:25
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0