Bolibompa suger!

Idag är en riktigt huvudvärkstisdag... Det var massa att göra i skolan, sen skynda och hämta Eddie, och då hade han varit jätteldesen och gråtit hur länge som helst. Han är så tät i näsan att näsdroppar inte hjälper! Sen Noah som bara vägrat lyssna på flera dagar. Sen tänkte jag baka för att ha med mig imorgon och då hade jag varken mjöl till bullarna eller potatismjöl till drömtårtan jag ville göra. Jag känner mig helt urpumpad på energi, men måste ha endel över när Joel kommer hem så jag kan fortsätta plugga. *suck*

Imorgon ÄNTLIGEN blir jag av båda med längden på håret och den enomt gräsliga utväxten. Jag har våndats över den jättelänge, men nu tänker jag "unna mig" och göra mig fin i håret.

Nä, nu måste jag ta mig an min stora prutt för han bara vägrar lyssna, och dessutom ska pyjamasen på.
Ärligt talat förresten... någon som sett Pomos piano på Bolibompa? Noah tröttnar såfort han hör namnet. Det suger!! Vad har hänt med barnprogrammen nu för tiden? Tacka vet jag hederliga Björnes magasin, Trasdockorna och Bumbibjörnarna. Det var allt bättre förr. ;)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0