Blåser ni bort?

God Afton!
Brrr..vilket riktigt ruskigt höstväder. Jag liksom fryser inifrån och ut. Dessutom har jag blitt snuvig och har ont i halsen. Men det e mysigt om nån timme när det blir tända ljus och avslappning i soffan. Har väntat på sånadär riktigt vackra höstdagar, då man upptäcker träden vilka fantastiska färger de har. Är det för sent? Är träden redan vissna? Fasen jag måste änna kolla ut...

Grått. När gick jag miste om de här? Stort minus!
Idag har jag vart så hujedamej trött. Har sovit skitkass inatt. Vaknade och hade jordens ångestattack, vilket inte hänt mig på flera dagar. Jag kunde varken svälja eller andas kändes det som och paniken bara steg. Men jag fick lugnat ner mig utan att tända lampan och gå ur sängen. *applåd till mig*
Vi fördrev förmiddagen hos mamma och eftermiddagen på lekplatsen med söta Sofia och hennes L.
Och nu är äntligen den här lååånga trötta måndagen över.
Vad har ni gjort idag? Seg start på veckan?

Här är presenter från min syster som jag inte visade igår. Det fattas en söt liten trådkorg, men bilden blev så kass och så orkade jag inte ta om den sen.



Söt kudde från Åhléns, lilaglittrig scarf från Vero Moda och krukor från Gräddelin.
Tack söta syster att jag får välja mina egna presenter emellanåt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0