Blajblajblaj

Kollar på Ensam mamma söker, tycker det är lite småroligt faktiskt. Tragiskt..jag vet. Har jag liksom inget bättre för mig den här blåsiga söndagskvällen? Inte än... Joel har lagt barnen och Noah var inte sugen på att sova, men nu är det knäpptyst, så jag antar att Noah somnat- Joel med. =)
Hyrde Johan Falk, del två idag. Så jag ska strax poppa lite hederliga popcorn och lägga mig ner i söffan.
Det väntar en riktigt tuff vecka, så jag behöver all er peppning. Måste plugga hjärnan av mig, då vi har prov om 1½ vecka, och jag har inte vart i skolan den här veckan och inte börjat plugga. Sen jobbar Joel hela helgen plus att han ska på personalfest på lördag, så han är borta hela dagen. och jag har ingen som kan hjälpa mig med barnen, så jag vet inte om jag kommer iväg till skolan den här veckan heller.
Sen är det möten, bvc och hejkonbejcon hela veckan.. Men med lite posetivitet så ordnar det sig nog.
Kram på er!

Jag väcker nog Joel när Ensam mamma är slut... tsss

Kommentarer
Postat av: Tina

Ååå jag hade gärna hjälpt dig med barnen men det fungerar nog inte så bra när de knappt träffat mig :(



Kraaam

2009-09-27 @ 20:30:18
URL: http://stinsenprinsen.blogg.se/
Postat av: Tina

Ååå jag hade gärna hjälpt dig med barnen men det fungerar nog inte så bra när de knappt träffat mig :(



Kraaam

2009-09-27 @ 20:30:42
URL: http://stinsenprinsen.blogg.se/
Postat av: Tina

Ååå jag hade gärna hjälpt dig med barnen men det fungerar nog inte så bra när de knappt träffat mig :(



Kraaam

2009-09-27 @ 20:31:08
URL: http://stinsenprinsen.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha skulle vart en kommentar så klart! Min dator e då verkligen inte som den ska!

2009-09-27 @ 20:31:56
URL: http://stinsenprinsen.blogg.se/
Postat av: sofie

I WILL I WILL I WILL :)



Jag tittar också på morsorna och jag TÅL INTE han Peter, snusko!!! Jag har sett båda Johan falk filmerna och de är riktogt bra och spännande! Jag gillar han som spelar Wagner (?) :)



Kramar

2009-09-27 @ 20:33:45
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Åsa

Vänta tills på onsdag då blir det roligheter! kramiz

2009-09-27 @ 22:03:07
Postat av: Helena

men det blir väl roligt på lördag iallafall!!;)

Jag får träffa Henrik i ca 50 min antar jag på lördag. De skulle ju träffas redan kl 4!

Harry har en likadan mössa fast svart och grön, skit skön!!!

kramar

2009-09-27 @ 22:28:04
Postat av: Emma G

Behöver du hjälp med naturkunskapen så får du säga till! Vad är det ni har prov på?

Finna lampor du köpte i lördags till slut! Visste väl att du inte kunde hålla dig!!



Vi ses på lördag om inte tidigare!

Kram

2009-09-27 @ 23:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0