Sweet Monday

Det har vart en riktig SKITDAG idag. Noah har lekt med två kompisar och betett sig..ja inte betett sig alls. Jag har skrikit och gormat, och sen bara struntat i han. Ungen totalvägrar att lyssna. Underbara, underbara ålder.
Sen drattade jag på arslet när vi var på lekplatsen. Jag skulle gå ner för en liten, liten bergig kulle. Och så halkade jag på mossfanskapet och slog i svanskotan och röven. Sen skrapade jag mina händer, gud så gött. Byxorna blev blöta, jag blev blöt ända in till röven och hade göront.

Eddie har vägrat att ha haklapp när han skulle äta vid två tillfällen, så det var mat på hela han och i hela köket. Samtidigt går Noah runt med sina ketchupfingrar mot min vita tapet.

Jag; "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ"

Noah; *skratt*

Sen står han med fingrarna precis vid tapeten och verkligen jävlas med mig. Som tur är fick jag tag på han innan han gick loss med de såsiga fingrarna.

Bättre dag imorgon tro, man får hoppas det. Lite sömn på den här dagen, så blir det allt bättre.
God Natt på er,

Kram!

Kommentarer
Postat av: Tina

Heej! Yes det är en Marimekko gardin. Har egentligen tänkt att byta jag med men det blir liksom aldrig av. Sen är det ju "Henrik´s rum" så enligt honom får jag inte härja fritt där inne. Inte illa att jag fick lägga mina två små söta rådjur där ;) haha. Ja visst va lampan söt. Hittade den och foten på Clas Ohlssons i Uddevalla. För hela 49:- del. Helt okej. Såg så tråkigt ut när vi inte hade några lampor nu i mörkret.

Helgen var väl inte den bästa direkt. Jobbade fredag, lördag och söndag natt samt att Henriks gammelmorfar gick bort i lördags. Det var väntat men man blir ju ledsen ändå. Men nu ser jag fram emot två lediga dagar med H. Kan behövas innan han börjar jobba igen och "lämnar" mig. Hur var eran helg. Måste verkligen träffas någon dag. Joel är möjligtvis inte hemma imorgon eller onsdag? Vill så gärna träffa er hulligan ;) Nu blev det visst en halv novell här :0) Kraaam

2009-10-12 @ 22:15:10
URL: http://stinsenprinsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackars lilla rumpan? Hur mår du nu?

2009-10-14 @ 21:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0