Något på gång

Jag blev rastlös, trots jag bestämt att jag bara skulle slappa idag. Så jag tog tag i något som jag velat göra länge. När vi flyttade in för 7 mån. sen, kastade jag in våra kläder i garderoberna, och där har de legat ihopskrynklade sen dess. Man har bara använt de plagg som legat ytterst på hyllorna.
Förut rev jag ut allt och gjorde rent på hyllor och hängare, för att sen rensa, sortera om och vika/hänga rätt. Jag insåg nog inte vilket dunderprojekt jag satte igång. Men nu är jag mer än halvvägs...

Dessa högar tänkte jag först slänga, men sen fick jag en idé. Vad kan det vara tror ni? (nä inte sälja på loppis)


By the way..jag äger verkligen INGENTING. Och jag säger inte bara så. Jag har två par jeans, men jag får inte på mig något utav dem. Inga andra byxor.. Och en kjol. Jag måste bara uppdatera..

Kommentarer
Postat av: Lena

Men, vännen! EN kjol?!



Vad brukar du ha på dig då? Klänningar?



Nu får du ta och shoppa loss till dig själv tror jag! ;)



Jag får vaccinera mig ti-on-tor nästa vecka. Så snart så...

Jag frågade vad som kunde hända när man vaccinerade sig och de flesta blir svullna där man tagit sprutan, lite öm.

Några få blir också väldigt dåliga med feber och ont i kroppen, typ influensaliknande symptom.



Hoppas jag inte blir sjuk, lite öm kan jag tåla men feber och mer ont än vad jag har i kroppen just nu fixar jag inte! Inte när jag har Tuva-Li att ta hand om!!! =/

När ska din son få ta spruta?

Har han astma eftersom han är i riskgrupperna han också?



Kram!

2009-10-15 @ 16:22:13
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: sofia

jag tror att du ska ta hjälp av din sybitch pekar på sig själv eller sy själv och sy ett lapptäcke av de avlagda gamla kläderna? =)

2009-10-15 @ 21:13:27
URL: http://sofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Helena

nej, sälj, sälj, sälj!!!!!!!!!!!!!

2009-10-15 @ 22:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0