Myskänslor

Fick först numret på Drömhem och Trädgård idag, eller det första som premunant..säger man så? Jag älskar när man öppnar brevlådan och en tidning ligger där. Jag får underbara myskänslor med en gång. En tidning, en kopp varmt the, en filt och massa, massa sidor av inspiration. Det var ett flertal reportage om julen och julpyntningen i flera svenska hem. Ååå, jag längtar tills man får plocka fram julsakerna och att den där julkänslan infinner sig med lukten av tända ljus, barr och pepparkakor. 
Hur känner ni? Sugna på julen?
Nu ska jag snart njuta en stund, sedan är det plugg som gäller för hela pengen.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lyxlirare, ligg du där o njuuuuuuuuut... =)



Längtar så efter julen, som om jag orkar blir den första i eget hus, japp, jag tror att jag ska ställa till med ett ordentligt firande här hemma!!! Känns som om man vill få sina egna traditioner nu när man har hus o barn, slippa foga sig efter all annan släkt.



Plugga lugnt!! Förresten, vad ska du bli??

2009-10-23 @ 10:28:11
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

Jag avskyr julen, om jag fick fira den ensam med min familj på en snöig öde ö i skärgården så skulle jag vara lycklig! Men nu är det bara ett enda jävla stress och alltid ska man vara den prefekta värdinnan hata



;-D



PUSS

2009-10-24 @ 09:03:59
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0