MagnusViktorGustav

Ja vad ska jag säga... det blir ju inget MagnusViktorGustav direkt. Shit, varför är det alltid så att man pluggar så man blir gråhårig, och sen när man sitter där och skriver ingår nästan ingenting av det man lärt sig på provet! Alla dessa (60) sidor man trugat igenom och så har han med typ 4,5 sidor och bara två VG/MVG frågor. WHAT?

Ja, jag går ju egentligen inte kursen för ett MagnusViktorGustav betyg, utan för att få behörighet, så jag borde vara nöjd med ett G, om jag ens får det. Ni skulle sett vilka pinsamma svar jag gav. =)
Nä, nu är det dax att lägga det bakom sig och fokusera på nåt annat. Som att jag ska träffa goda vänner om en timma, eller att vi är lediga hela familjen till helgen. (den sista, innan jag börjar jobba)
Vad ska ni fokusera på?

Kommentarer
Postat av: M

Att ha mys me min goa bästis (o inte på att mitt hår blev gulfläckigt ist för ljusa fina slingor som tänkt...)

2009-10-08 @ 17:23:40
Postat av: madeleine Hanson

Hej



Jag tycker du är toppen, en annan har ju lite större barn än du och jag gör inget annat en att ta hand om dem och hinner knappt de... Kram Madde

2009-10-08 @ 18:20:56
Postat av: Petra Bloggar

Hahaha, men tentan gick nog bra ska du se! :D



PUSS

2009-10-08 @ 18:25:26
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Emma G

Det gick nog jättebra vännen! Oftagår det bättre än man tror!



Skönt att ni är lediga i helgen Då får ni passa på att njuta!



Puss och kram

2009-10-08 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0