Igen?

När Noah sprang emot mig när jag hämtade på dagis var det enda jag såg en stoor röd kind. Fan också, tänkte jag-inte nu igen. Har en annan unge vart där och bitit?
Jag tog upp Noah och gick bort till fröken och frågade vad som hänt. Hon sa att ingen hade sett något, men att han förmodligen repat kinden mot några buskar, eftersom hans kind blivit röd när han vart ute.
Uhmm..jag litar på fröken såklart, men trots det tycker jag att det mer såg ut som något annat. Han är liksom inte "rispad" på kinden, utan röd överallt och med några konstiga märken...


Kommentarer
Postat av: Helena

Det där ser verkligen ut som ett bitmärke! konstigt att inte fröken sett detta!

Barn kan verkligen vara grymma mot varandra!

Min lille gullunge, du får säga te honom att nästa gång det händer nåt sånt här så kommer fadder Helena och säger till "barnet" (visste inte riktigt vad jag skulle kalla honom/henne) att så får man verkligen inte göra mot nån!!

Pussa våran prins från oss!!

Kramar

2009-10-15 @ 22:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0