Har man lovat så har man

Ja efter en jättetrevlig fredag kom en inte så trevlig lördagsmorgon. Vaknade med illamående och huvudvärk. Ja, jag kanske tog något rödvinsglas för mycket igår. =)
Det var bara att släpa sig upp, jag hade lovat Joel att skjutsa honom till jobbet. Kanske inte i toppform för det men..
Och så hade jag ju då lovat mitt kära barn att vi skulle gå ut och ha picknick. Men så tittade jag ut genom fönstret- regn och rusk.
Men har man lovat så har man! I illamående och regnrusk tog vi på oss och gick ut. Skam den som ger sig. Kan säga att vi var väldigt ensamna om att vara ute så tidigt (09.00). Men mission impossible är nu avklarat och jag är mycket nöjd över mig själv. Det var isande kall ute och det kändes som vintern är i antågande.

Nu väntar ju varm oboý, bullar och soffläge med barnen en stund. Vad gör ni i oktoberrusket?


Åååå vad jag är pigg och känner mig fräsch! =)

Ska vi lägga fikan på släpet mamma?

Tänk vad träden skiljer sig åt nu...endel helt avklädda, andra fortfarande gröna och sen mina favoriter- de i blandade färger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0