Energipåtankning

Vad är det för en dag, vad är det för en dag? Nä det är ingen vanlig dag för det är två av mina bästa vänners födelsedag, HURRA HURRA HURRA!!!!

Klockan 18.00 vankas det lite födelsedagsfirande för en utav dom här hemma. Vi blir fem tjejer, så vi kommer få en riktigt härlig tjejkväll. Precis vad jag behöver. Visst är det så att man känner sig så taggad, glad och att man knappt har några problem i hela världen efter en ordentlig tjejkväll. Varför är det så egentligen? För att de bästa av vänner säger till en att det ordnar sig medans man själv inte tror det? Eller att dom säger att dom står vid ens sida i vått och torrt?
Eller för att dom bara är så underbara och tar sig tid att LYSSNA på en och alla ens tokigheter. Och att det är just i det ögonblicket när alla är så fokuserade på mig och mitt problem, som problemet i sig blir tydligare och kanske inte alls så farligt när jag väl uttalat det? Därför blir jag glad och full av energi.

Goda vänner ger den bästa energin som finns. Därför tycker jag om det här ordspråket; "Gå ofta hem till din vän, för en oanvänd stig växer snabbt igen." Jag tycker om det här ordspråket eftersom med nära vänner stämmer det inte. De allra närmsta och bästa vänner finns alltid kvar oavsett hur lång tid det går mellan varven då man ses.

Nu ska jag börja steka biffar. Det blir hemmagjorda hamburgare ikväll. Ha en toppenlördag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Emma G

Tack för ikväll vännen! Tycker vi hade väldigt trevligt! Jag kom hem till en glad sambo, hans lag vann!



Kram

2009-10-04 @ 00:14:39
Postat av: Helena

Hejsan vännen!

Måste bara få tacka för en helt underbar kväll, skönt att veta att man har vänner som ställer upp på en!

det är så skönt att få prata om allt mellan himmel och jord med några som sitter i samma sits som en själv!

puss på dig och tack än en gång!!!!!

2009-10-04 @ 20:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0