Pink

Om ca fyra veckor ska jag och Joel åka till Stockholm för att se den här kvinnan, PINK, göra entré och sjunga in rakt i hjärtat på mig. Jag fullkomligt älskar hennes texter, sättet hon uppträder och hon som person. Sist hon var i Sverige kunde jag inte gå, eftersom jag precis fött Noah, så nu äntligen.

Det blir två nätter på hotel. Vilken lyx med stor hotellfrukost och sovmorgon! Ha, jag vet inte när jag sov längre än till 08.00. Vi ska träffa min goa tjejkompis och hennes sambo för en middagskväll/utekväll. Och så har vi ju möjlighet till SHOPPING!!! JAg blir varm i hela kroppen bara jag tänker på det. Jag känner till Stockholm väl, men har ju säkert missat en hel del gällande butiker. Nu vill jag ha er hjälp med tips på bra/roliga/fina butiker.



Bild lånad från http://beta.stockholmtown.com

Kommentarer
Postat av: Liljefeldt

Ihhhh!! e d så kort tid kvar?? Längtar!

Jag kommer vara ledig några dagar efter min resa och precis innan ni kommer, så då ska jag checka upp lite shoppingställen ni kan besöka!



KRAM!!!



p.s brevet ligger i väskan, ska bara komma ihåg att posta det oxå!

2009-10-05 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0