Frostigt

Imorse var det frost och iskallt. Jag och Sofia tog en långpromenad med våra små gryn, medans Joel och Noah var på vattenpalatset.
Det var härligt uppfriskande ute, men jisses va kallt. Seriöst, är det vintern som är i antågande?
Efter promenaden tog vi oss en låång stund med kaffe och smörgås. *härligt*
Så kom min illbatting till stora son hem. Och som han har härjat och kört järnet med oss idag. Jag kan nog inte riktigt förklara. Men förut, strax innan kvällsmaten brast det för mig, jag bar upp han på sitt rum och skulle precis börja skälla, men bryter istället ihop totalt och bara gråter och gråter och gråter. Jag trodde hela själen skulle rinna ut i mina tårar.
Jag orkar inte. Jag är helt slut. Noah tar all min energi, det finns inget över till någon eller någonting annat.


Är det verkligen samma dag? Bar med 30 min skillnad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman! Jag gråter med dig...Kramiz

2009-10-14 @ 21:18:19
Postat av: Sophie

Gumman då :( hör av dig så kommer jag! Även fast vi inte har känt varandra så länge så hoppas jag att vi kan hålla kontakten även utanför skolan! Hjälper gärna till om det är något! puss puss på dig <3

2009-10-15 @ 11:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0